Vrátenie tovaru, reklamácie a výmeny tovaru
Pri vrátení tovaru Predávajúcemu je nutné splniť nasledovné podmienky:
Žiadosť o vrátenie tovaru je Kupujúci povinný urobiť cez formulár dostupný na tejto webovej stránke, pričom tento je potrebné zaslať na adresu [email protected] a žiadosť musí byť následné schválená Predávajúcim.
Vrátenie tovaru sa nevzťahuje na plne funkčné produkty s výnimkou prípadov, keď Predávajúci dodal nesprávny produkt.
Vrátenie tovaru sa nikdy nesmie uskutočniť fyzicky cez zástupcu Predávajúceho.
Za akékoľvek vrátenie tovaru bez schválenia Predávajúceho budú Kupujúcemu účtované všetky náklady na doručenie, ktoré s tým budú spojené.
Reklamácie týkajúce sa dodávky chybného produktu, prípadne nesprávneho produktu, sa musia uskutočniť do 8 dní od dátumu dodania.
Poškodenie pri doprave
V prípade poškodenia pri doprave:
Poškodenie je Kupujúci povinný ohlásiť priamo vodičovi, ktorý dodá balík, a je povinný dbať na to, aby to bolo správne zdokumentované. Je dôležité, aby tak Kupujúci urobil ešte pred podpísaním dokladu o dodaní.
Poškodenú dodávku je potrebné fotograficky zdokumentovať, pričom fotografia poškodenia je neoddeliteľnou súčasťou/ prílohou reklamácie.
S reklamáciou je potrebné sa obrátiť na [email protected] pričom je Kupujúci povinný uviesť rozsah poškodenia, číslo dodávky, číslo faktúry a pripojiť všetku potrebnú dokumentáciu.
Obalové materiály je potrebné uchovať pre ďalšie riešenie prípadu.